Популярні різновиди зовнішньої реклами

Сьогодні рекламна продукція затребувана компаніями різного профілю та сфер діяльності. Без неї неможливо отримати достатню кількість клієнтів. Одним з ефективних інструментів для збільшення продажів є реклама, яка розміщена ззовні. Саме поза домом більшість потенційних клієнтів проводять більшу частку свого часу. Представлений напрямок рекламної продукції є максимально ефективним в умовах насиченого трафіку великого міста.

Можливості

Сьогодні зовнішня реклама дозволяє транслювати інформацію для потенційних клієнтів в режимі 24/7. Це полегшує просування послуги чи товару. Представлений вид подачі інформації дозволяє охопити категорію людей, які багато працюють. Це платоспроможне населення, яке входить до категорії основних споживачів багатьох товарів та послуг.

Різновиди

Сьогодні існує багато видів зовнішньої реклами. Вибір залежить від побажань та цілей замовника. Сьогодні затребувані наступні види зовнішньої реклами:

  • Світлодіодні екрани. Яскраві кольори, красива картинка привертають увагу людей, що проходять чи проїжджають поруч.
  • Інтерактивна реклама. Голографічні зображення показуються на розумних дзеркалах або іншому обладнанні.
  • Виставкові стенди. Можуть бути стаціонарними, мобільними, інформаційними чи рекламними.
  • Конструкції для розміщення на даху. Це дозволяє сформувати бренд, що запам’ятовується покупцеві. Зазвичай це назва компанії, її власний логотип тощо.
  • Об’ємні букви. Мають оригінальний дизайн, приваблюють увагу навіть тих людей, які знаходяться далеко від експозиції.
  • Вивіски. Мають різний розмір, розміщуються біля торгової токи замовника чи на інших територіях.
  • Білборди. Один з найрозповсюдженіших видів зовнішньої реклами. Великі плакати дозволяють красиво оформити матеріал. Його видно з різних точок, що дозволяє збільшити охоплення аудиторії.

При виборі потрібного різновиду реклами варто враховувати, яку мету має рекламодавець, як він подає інформацію. Найбільше увагу привертають інтерактивні конструкції та відео. Картинка постійно змінюється, рухається, це мимоволі змушує перехожих обертатися на зовнішню рекламу.

До конструкцій, які розміщуються поза приміщенням, висувають великі вимоги щодо стійкості до погодних, механічних впливів. Це об’єкти, які дозволяють ознайомити потенційного покупця з товарами або послугами замовника.

Предыдущая статья:



Оставить комментарий